.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ميثاقي مديرعامل باشگاه صنعت ساري شد
انتخاب میثاقی از سوی فارسی به عنوان مدیرعامل تیم در صورتی روی داد که خود ابراهیم میثاقی هفته‌های گذشته خواهان مالکیت تیم فوتبال صنعت ساری بود.
ميثاقي مديرعامل باشگاه صنعت ساري شد

امروز در حکمی از سوی حسین فارسی مالک تیم فوتبال صنعت ساری، ابراهیم میثاقی به عنوان مدیرعامل این تیم منصوب شد.

انتخاب میثاقی از سوی فارسی به عنوان مدیرعامل تیم در صورتی روی داد که خود ابراهیم میثاقی هفته‌های گذشته خواهان مالکیت تیم فوتبال صنعت ساری بود.


ابراهیم میثاقی با تایید این خبر گفت: با توجه به تماس‌های مکرر و همکاری دوجانبه با مالک باشگاه این انتخاب از سوی فارسی صورت پذیرفت و مطمئنا برای موفقیت تیم صنعت ساری از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.


وی با اشاره به حضور بازیکنان صنعت ساری که ماه‌هاست زیر نظر رضا تقوی برای آمادگی بیشتر در لیگ آماده می‌شوند، بیان داشت: با کادر فنی و بازیکنان هیچ مشکلی نداریم و این بازیکنان در کنار بازیکنانی که از تهران خواهند آمد در نهایت نفرات برتر را برای حضور در ترکیب صنعت ساری انتخاب خواهیم کرد.


میثاقی درباره بازی این هفته صنعت ساری در برابر استیل آذین سمنان خاطرنشان کرد: قطعا تیم به همراه کادر فنی چهارشنبه عازم سمنان خواهد شد و بازیکنان نیز با قدرت در این بازی به میدان می‌روند.


مدیرعامل باشگاه صنعت ساری گفت: برای انجام این بازی در سمنان هیچ مشکلی نیست و بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌رند و تمام سعی و تلاش کادر فنی با توجه به مشکلات اخیر در باشگاه کسب حداقل امتیازات است.


میثاقی با تاکید بر اینکه از کادر فنی و بازیکنانی که در ساری تمرین می‌کردند حمایت کامل دارم، تصریح کرد: باید چند هفته به کادر فنی تیم فرصت دهیم تا در آینده با توجه به نتایج بدست آمده بتوانیم بهتر درباره کادر فنی تیم تصمیم بگیریم.


وی درباره بازی نکردن صنعت ساری در هفته نخست در برابر سایپا شمال در ساری متذکر شد: در ابتدا فصل مدارک بازیکنان و کادر فنی ناقص بود و در حال حاضر مشکل حل شد و مدیریت باشگاه هم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا در نتیجه آن مسابقه تغییر حاصل شود.


تیم صنعت ساری از هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در روز پنجشنبه هفتم مهر از ساعت 16 مهمان تیم استیل آذین سمنان است. / فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.